Aceste strategii de hacking de creștere vă vor permite să rămâneți în contact cu interesele în schimbare ale clienților dvs. și să vă transformați în beneficiul dvs.
Mulți specialiști în marketing se autodenumesc „growth hackers” atunci când se referă la marketing digital. Nu există „hacking” în marketingul de creștere. În schimb, strategiile bazate pe date sunt cheia pentru generarea cererii.
Marketingul de creștere este o strategie de angajare, atragere și păstrare a clienților. Utilizează testarea continuă pentru a afla modul preferat în care un client interacționează cu produsul sau serviciul dvs. Motivele, dorințele și preferințele clienților se schimbă în fiecare zi – uneori chiar din oră. Puteți maximiza experiența clienților dvs. prin crearea și livrarea unui mesaj personalizat, individualizat, în conformitate cu nevoile acestora.
Specialiștii în marketing folosesc metoda științifică pentru a dezvolta și a desfășura aceste experimente de growth hacking, așa că nu este ca jocurile de noroc într-un casino online NetBet. Aceeași metodă pe care ați învățat-o la cursul de știință este esențială pentru strategia dvs. de marketing de creștere. Acest proces vă va permite să:
* Efectuați experimente pentru a optimiza zonele identificate
* Efectuați experimente pentru a vă verifica ipotezele
* Analizați rezultatele și decideți dacă pot fi necesare experimente suplimentare
Marketingul tradițional folosește aceleași strategii și metode dovedite pentru a ajunge la clienți. Deși marketingul convențional poate da unele rezultate, este posibil să observați o scădere a rentabilității investiției.
Aceste strategii de hacking de creștere vă vor permite să rămâneți în contact cu interesele în schimbare ale clienților dvs. și să le folosiți în avantajul dvs.
1. Eforturile tale de branding sunt la fel de reușite doar dacă ai conștientizare.
Aceasta este o modalitate de a informa clienții potențiali despre marca dvs. și despre ceea ce le poate oferi. Strategiile de social media sunt folosite de marketeri pentru a găsi cea mai eficientă modalitate de a genera trafic relevant pentru compania dvs. și de a implica clienții.
2. Achiziția înseamnă generarea de clienți potențiali și achiziționarea de clienți pentru produsele și serviciile dvs.
Chatbot-urile, formularele de colectare a e-mailurilor și alte metode de obținere a informațiilor despre clienți pot fi folosite pentru a realiza acest lucru. Un profesionist în marketing de creștere poate lua în considerare totul, de la culorile butoanelor la mesaje, pentru a crește interacțiunea.
3. Activarea este procesul prin care clienții pot folosi produsul sau serviciile pe care le vindeți cât mai curând posibil.
Să presupunem că tocmai v-ați înscris pentru cea mai recentă nebunie în rețelele sociale și ați adăugat câțiva prieteni. Potrivit statisticilor, utilizatorii care adaugă 10 sau mai mulți prieteni în prima săptămână de utilizare a platformei au șanse mai mari să revină și să interacționeze cu ei. Un agent de marketing în creștere ar putea apoi să folosească aceste informații pentru a vedea cum utilizatorii găsesc și adaugă prieteni pentru a îmbunătăți implicarea utilizatorilor.
4. Venitul este orice lucru care face bani pentru compania dvs., cum ar fi achizițiile de produse, contractele sau upgrade-urile de servicii.
Puteți experimenta creșterea veniturilor schimbând modul în care sunt afișate prețurile. S-ar putea să aveți un cupon pentru o reducere de 10% tot anul, dar este dificil să găsiți codul. Poate ajuta la creșterea ratelor de conversie făcând aceste informații mai clare pe pagină. La urma urmei, cui nu iubește o reducere?
5. Pastrarea clientilor este un aspect important al oricarei afaceri.
Un agent de marketing în creștere ar putea analiza cum să personalizeze suportul pentru produsele și serviciile dvs. pentru a crește retenția. Puteți evalua modul în care utilizatorii interacționează cu produsele dvs. și puteți determina ce puteți face în continuare pentru a simplifica procesul.
6. Oamenii te vor îndruma către familia și prietenii lor dacă sunt mulțumiți de produsele pe care le-au achiziționat.
Referirea clienților către compania ta este o modalitate excelentă de a câștiga bani. Tesla oferă mile de supraalimentare pentru clienții care își recomandă clienții să-și cumpere mașinile. Specialiștii de marketing în creștere vor încerca adesea diferite programe de recomandare pentru a beneficia atât clientul, cât și afacerea.
O parte majoră a oricărei campanii de marketing de creștere este identificarea și executarea de teste pentru a vă îmbunătăți valorile. Este important să vă gândiți la impactul potențial al testului asupra afacerii dvs. De exemplu, câți oameni va afecta și dacă vor ajunge la pasul dorit. Va fi nevoie de multe încercări și erori pentru a obține rezultatele dorite pentru campania dvs.
Să presupunem că aveți un chatbot pe site-ul dvs. Deși mesajul de bun venit primește o mulțime de vizualizări și interacțiuni pe site-ul dvs., odată ce ajung la al treilea mesaj, vor dispărea. Pentru o interacțiune optimă, asigurați-vă că mesajul dvs. cel mai bazat pe conversii este în primele două mesaje.
Rețineți intervalul de timp și dimensiunea eșantionului experimentului dvs. Este important să aveți suficiente date din care să trageți concluzii și suficient timp pentru a le capta.
Strategiile de marketing de creștere pot include orice, de la reorganizarea procesului de integrare sau schimbarea culorii unui buton de trimitere a formularelor. Aceste strategii de „growth hacking” sunt o modalitate excelentă de a-ți extinde afacerea și de a-ți îmbunătăți marketingul pentru a genera o creștere mai mare.